Jak się wybić na tik toku?

To chyba najczęstsze pytanie które zadają mi moje odbiorcy.

Jak wybić się na tiktoku?

Powiem tak nie ma na to recepty, ale są pewne kroki które pomogły mi i wielu moim klientom zrozumieć jak wybić się na tik toku.

Jeśli chcesz wiedzieć jak się wybić na tiktoku. To koniecznie przeczytaj do końca ten artykuł.

O to moje rady:

1.Poważnie potraktuj swoją nazwę użytkownika. Nie polecam
dodawać polskich liter, to komplikuje sprawę nie każdy zapamięta i będzie wiedział jak to napisać, ja sugeruje wybrać wersję angielską.
Nie zapominaj, że na TikToku będziesz musiał rywalizować o odbiorców , więc nazwa użytkownika powinna dobrze brzmieć, być łatwa do zapamiętania.

2.Nie ignoruj swojego BIO, czyli biografii. Powiedz swoim fanom coś ciekawego o sobie.
Kim jesteś, jak możesz im pomóc, jaki problem rozwiązać i jak można z Tobą skontaktować się.

3.Nie zapominaj o zdjęciu. Twój profil musi mieć „twarz”, z którego obserwujący Cię rozpoznają. Dlatego zdjęcie musi być aktualne nie stare, które zrobiłes 5 lat temu. Wybierz najlepszą opcję, albo zrób nowe zdjęcie.
Po obejrzeniu filmu wielu użytkowników będzie chciało zajrzeć na Twój profil. Dlatego Twoje konto musi być odpowiednio przygotowane.

Jeżeli sprzedajesz coś to koniecznie podepnij link do swojej strony internetowej.

4.Określ swój cel. Do czego jest Ci potrzebny profil na Tik Toku?

Może chcesz wypromować swoją firmę, a może zarobić na reklamie lub popularności, może chcesz za pomocą Tik Tok rozkręcić swój Instagram i przekierować tam ruch.

5.Wybierz niszę która już jest na Tik Toku lub rozwiń własną niszę, czemu nie? Być może jesteś dobry w tańcu lub śpiewaniu. Możesz tworzyć filmy ze zwierzętami, lifehackami, eksperymentami i nie tylko.

6.Śledź trendy, patrz które zyskują na popularności. Możesz skopiować trend, ale jednak lepiej by było jak byś go ulepszyłeś. Wymyśl coś nowego. To ryzykowne, ale jeśli uda ci się zainteresować użytkowników, będziesz na fali.I możliwe że inni zaczną nagrywać Twoją wersje.

7.Bądź na bieżąco z nowymi funkcjami które pojawiają się na Tik Toku. Korzystając z nowych funkcji,przyciągniesz jeszcze większą uwagę odbiorców.

8.Zastanów się dokładnie nad swoim stylem. Wizerunek zewnętrzny jest bardzo ważny. Wygląd musi przykuwać uwagę, żeby odbiorca po jednym obejrzeniu filmu zapamiętał Cię.Moim zdaniem wygląd to kolejny krok do sukcesu.

9.Śledź statystyki, analizuj je. Pamiętaj również analizować  swoję filmy.

tiktok analiza

Dzięki temu dowiesz się, czym interesują się Twoje obserwujący. Jakie tematy ich interesują. Pamiętaj masz tworzyć filmy dla ludzi, a nie dla siebie.

 

Na co warto zwrócić uwagę, analizując film, a co można zignorować

opis-profilu-tiktok

Te informacje pokazują, jak dobrze Twoje treści wypadają pod względem wyświetleń i stopnia ukończenia wyświetlenia filmu. Liczba wyświetleń Twojego filmu przez widzów w wyświetlanym okresie.
Stopień ukończenia
lle razy Twój film obeirzano w 97-100%, podzielone przez catkowita liczbe wyswietlen film w wyswietlanym okresie. Twoje informacje są porównywane z innymi twórcami podobnymi do Ciebie, którzy udostępniają podobne treści. Informację są wyświetlane na podstawie danych zebranych w ciagu 7 dni po zamieszczeniu treści.

Catkowita liczba kont, które zaczęły Cie obserwować po obejrzeniu tego filmu. Czyli po obejrzeniu tego filmu zaczęło obserwować mnie 1754 nowe osoby. To znaczy powinnam tworzyć więcej podobnych treści ponieważ moje odbiorcy chcą to oglądać ich to intetesuje .
tiktvk-poziom-retencji

Poziom retencji.

Procent widzów, którzy obejrzeli 1 minute Twojego filmu.


Czyli ten film trwał 36 sekund i 29% widzów obejrzało 20 sekund. Jak można to zinterpretować: film jest za długi, i w przyszłości warto tworzyć krótsze filmy, możliwe że brakuje dynamiki, albo intrygi i w następnym filmie można popracować nad tym.

tiktok źródła ruchu
Procent widzów, którzy obejrzeli 1 minute Twojego filmu.Zawsze największy ruch powinien być z DC jeśli go nie ma to znaczy masz „Shadowbana”.
tiktok kto ogląda

Te informacje dotycza kont, które obejrzały ten film. Pamiętaj tworzyć treści nie tylko dla kobiet, można kierować niektóre filmy tylko i wyłącznie do mężczyzn. W taki sposób przyciągniesz ich uwagę i zdobędziesz więcej obserwujących tej płci.Najpopularniejsze lokalizacje oraz miejsca, z których widzowie ogladają ten film.